Monday 12 October 2009

Hm.

The singinglesson went great, I'm getting better all the time.. Or something. Now I'm going to sing My Immortal by Evanescence and Sleeping Sun by Nightwish :) At first I asked if I could sing Ever Dream by Nightwish, but it was a little bit too hard for me.
She said I'm going forward, and that not many people get as far as I go at this point, when I have had only 3 singing lessons. ^^ Okay now I stop the bragging.. :P

I have Englishtest tomorrow, hopfully I'll write better than THIS.. Haha. Uh. Ha. >.< style="font-weight: bold; font-style: italic;">have :'< But she said I have a really good language and everything, so it's not so bad :)

Gee, how short are my blog posts really? O.o

//Leithinan

2 comments:

  1. Lycka till :) Och ni får gärna bo hos mig om ni kommer *bestämma* Jag vill också ta sång lektioner >__< Sjöng i kör i ca 6år innan.

    ReplyDelete
  2. Tack :) Det gick riktigt bra..
    Jo, jag skulle så gärna komma!! :O

    Sjöng i kör i 9 år före jag började ta lektioner ;P Men nu är det inte mera, eftersom vi fick en ny körledare, som inte ville ha en ungdomskör.. Och jag ville inte sjunga med 10-åringar :S

    ReplyDelete