Sunday 2 January 2011

Födelsedag countdown: 6

Skickade e-mail till 6 av mina närmaste vänner idag om min födelsedag, att de är hjärtligt välkomna till mig.. Jag tror det var det mest officiella inbjudningskortet ever x)

"Hallå ungdomar!
Du är välkommen till mitt sista barnkalas den _ januari kl. någon gång på dagen (typ 15? När vaknar Du?).
Eftersom Du har äran att bli inbjuden, ska också Du ta med dig filmer som Du tycker om. Jag har en som varken Ni eller Jag har sett, så den kan Vi gärna se på.
Du ska ha på dig dina finaste kläder (verkkaren, maaston och farkkun duger utmärkt), för det blir en riktigt fancy middag med pizza eller taco-in-the-round (Eller båda, for all I know).
Och eftersom det är Min födelsedag, så ska Du väldigt gärna ha present åt Mig, för det är allmän artighet (och jag är en egoistisk jävel som älskar att öppna presenter! ^^).
Du kan svara på detta e-mail, antingen via telefon, e-mail eller komma och banka på Min dörr och ropa att det går utmärkt (eller ring på dörrklockan, det är nog bättre). Säg också vilken tid som passar Dig, för Jag har ingen aning om när Du vill komma.
Om Du är snäll, kan Du alltid ta med godis eller chips av någon sort. Popcorn har Jag (och kanske något annat också). Meddela om Du hämtar något av de tidigare nämnda, så Jag vet vad Jag ska köpa.
Om Jag har glömt något, kan ni göra något av de som Jag nämnde tidigare, och berätta vad det var Jag glömde.
O.S.A!!! Please.
Med vänliga... äh, screw it.
//Tova =)


(P.S. Was it official enough?)"

No comments:

Post a Comment