Tuesday 25 January 2011

Trött

och stressad. Höll på att somna på både engelska- och finskatimmen, och efter skolan med. Har engelska ordförhör imorgon, och de är sådär mellansvåra ord, pykologi, pengar och energi. Inte mina favoritämnen, men bättre än biologi, fysik och bilar, som vi har i förra ordförhöret..
Blev lite ARGH för att jag inte har skrivit i min blogg mycket, och jag skulle vilja göra det där som Frida gör på sin blogg, för det skulle vara jättetufft.. Men jag skulle inte kunna skriva allt. Men det skulle väl nog vara bra, no?
Oh, shit, jag borde skriva bra saker om mig själv för kuratorn. Shitshitshit, hinner inte, borde läsa engelska, fara på träningar, skriva blogg, titta videon, titta på Friends, prata med människor, spela PS3 (okej de där fyra sista är bara vad jag vill..).
Jamptshhhh... Get to work then, lazyass!
Oh yeah... Huh.
//Leithinan

1 comment:

  1. då sku jua säga att du först läser (blir du trött så sover du 30min) sen gör du kuratorn, läser en gång till.. o sen kan du egentligen göra va du vill. bloggen kan du fast börja på imo när du ändå la ett inlägg ida ;D h. cami tränina kan man allti skippa men d visste ja ändå att du gjorde :P

    ReplyDelete