Wednesday 12 January 2011

Muuh..

Skola igen, men jag hade trevlig födelsedag i alla fall :)
Jag vill titta på Return of the King, men jag måste vänta på att pappa kommer hem från Tyskland, vilket är sentsentsent på natten, och imorgon har jag about 1000 saker att göra, så jag kommer inte hem förrän efter 9, och då börjar jag inte titta på en 4 timmar lång film (fast vi bara tittar på halva anyway). Fredag, då..
Rippar in Avantasia-cdn jag fick av Fille nu, och jag hann bara lyssna på en kort del av den innan jag tryckte stopp för att rippa, men det låter lovande :)
Spelade DragonAge Origins, men jag failade 4 gånger i rad på samma ställe så att jag dog, och då måste man ta från senaste sparade... Så jag tröttnade.
Har kommit en bra bit på The Hobbit, FAST jag läser Inte Helt Perfekt OCH Ameriikan Antti. Samtidigt.. Snart är Antti klar, så då kan jag koncentrera mig helt fullt på The Hobbit :) Minns att jag försökte läsa den som 8-9-åring, men den var för svår då.. Bra att jag gör ett nytt försök 9-10 år senare :P Men bättre sent än aldrig, I guess :)
Dagens låt: Into the West - Annie Lennox (from the Return of the King)
//Leithinan

No comments:

Post a Comment