Sunday 16 January 2011

First time in a bar ;D

Var på fredag kväll för första gången i en bar! Whooh! :D Eftersom alla mina vänner är så unga, så fick jag lov att gå med Fridasyster och hennes kompisar :) Men det gjorde inget alls, de var så trevliga och snälla mot mig att man nästan kände sig som en i gänget ^^
På vägen hem märkte jag att jag hade druckit något för mycket, för jag kunde inte hålla tyst :o Pratade och pratade om allt och ingenting, och om någon pratade emellan så ville jag att de skulle hålla tyst så jag kunde prata mera :D Fail? I think so!
Nästa dag (igår, lördag) var det futsal kl. 11 (på plats 1 timme före!), men det gick så bra, så bra (förutom att jag var torr som en.. nånting). Vi vann 2-1! :D Jag gjorde mål (igen!!) =) Det här är andra gången vi spelar mot ett av de bästa lagen i serien, och vinner! Först Honka (från Esbo) 3-0 och nu MPS (från Malm) 2-1! =D Varje gång, under de sista minuterna, som MPS hade bollen nära vårt mål, så fick jag (och en hel del andra, tror jag) en mini-hjärtattack.. >.< It paid off :)
Efter matchen blev vi och se på Itä/1:s (jag är i Itä/2) spel, mot Espoon Tikka (från Esbo). De förlorade 2-1, men det betyder att vi ligger före dem i tabellen! Vilket är lite evil, men det känns bra :)
Tänker spela DragonAge Origins nu.. Eller Lego Star Wars, för det är serously awesome ;D
Oh, well. Good night.
//Leithinan

1 comment:

  1. haha ja sa ju att du blir mer pratsam o utåtriktad när du dricker lite :DD h.cami

    ReplyDelete