Tuesday 11 January 2011

Rawr

Glömde bort träningarna idag (Cami påminde mig nog, men jag var påväg att inte fara alls :o), men det visade sig att vi har fått nya träningsgrupper, så jag skulle ändå ha farit fel, oberoende :P Trodde vi hade inneträningar, men vi hade egentligen uteträningar på bollplan, i stan, nära stadion, inte i Naulakallio, som är i Mellungsby, 5-10 minuter härifrån.. >.< Oh well.
Körde för första gången på länge idag också, det gick helt okej.. I början var jag lite rostig, men sen gick det nog riktigt bra =) Peppe (lärare) sa t.o.m. på slutet att det började gå mycket bättre! :D I'm awesome ^^ No wait. No.
Jag trodde att vi skulle ha dans imorgon, men det har vi inte =( men sång på torsdag i alla fall. Nu vet jag ändå vad jag ska sjunga =) Eller kanske.. Into the West sjungen av Annie Lennox i slutet på the Return of the King. Har tyckt om den sen 2003, and that's saying something.. Otroligt vacker, och det speglar det som händer i slutet av mina favoritfilmer, och min "hemstad" i Lord of the Rings Online, Lindon. =) Jo, jag vet, men det betyder nånting för mig.
Nu måste jag sova, klockan är 20 före 11 och jag börjar 8 (igen) imorgon med samhällslära. Meh. Det är tråkigt.. Tur att man har människor man känner där, och inte bara '10:or..

//Leithinan

No comments:

Post a Comment