Wednesday 15 December 2010

December

Gott folk, det är december sen länge, och jag har köpt alla julklappar! :) T.o.m. åt Tatu O.o (Fridas pojkvän för någon som inte vet? :o )
EMP-paketet med Fridas julklappar om idag, så I'm all fixed and.. uh.. done. I guess =)
Har gjort alla kort klart (t.o.m. åt dansläraren :o Brukar inte har åt henne, men jag ville nu bara ge i år =)
Fick en plötslig flm-boom, och tittar på en massa filmer som jag inte har sett förr (Bridget Jones 1 och 2, The Ugly Truth och Confessions of a Shopaholic.. Fast de två sista har jag sett förr.. Oh well. Nu är det dags för Hairspray (för jag vill se den! >.<) tills dansen börjar, och då är det Jäätelökesä (glassommaren, Club for Five-versionen) och Candyman (Christina Aguilera) som gäller ;) Den senare är svår! men så otroligt rolig att dansa till =D Jätte kvinnlig och det är bara så najs ^^
Borde skriva finska-uppsats.. Drömyrke. Skulle inte vilja att alla skulle få läsa den, men Elina (läraren) sa att vi antagligen bara hinner läsa en eller två each, så det blir Samppa och Fille som får läsa min, resten får klara sig.. =o
Snart är det jul!
Dagens låt: Me Käymme Joulun Viettohon - Tony Kakko (för att den versionen är bäst, och tack vare den hittade jag Raskasta Joulua ;)

Have fun!
//Leithinan

No comments:

Post a Comment