Thursday 30 December 2010

2011

Snart är det 2011 och snart är jag 18 :o
Jag minns ännu i början av året när jag hade svårt att inte skriva 20010 >.< (iaf på datorn). Suck. Vad tiden går.
Jag vet inte vad jag ska be om i födelsedagspresent, vet inte riktigt vad jag vill ha.. Damn att man måste ha så nära julen, det var tillräckligt svårt att hitta på till det! (förutom the obvious: en laptop, PS2 eller liknande.. men det ber jag inte om. Kostar way för mycket..). Kanske man kunde be om något lite dyrare från EMP, det är ju 18 jag fyller.. Hmh. Måste se.
Nu är klockan 0:00 här, och det är exakt 24 timmar till nästa år :/

Dagens låt: ...Of Silence - Sonata Arctica
//Tova

2 comments:

  1. ja kan fatta att d va svårt att skriva 20010 xDD H. cami

    ReplyDelete
  2. Cami, ja mena att ja ville skriva två nollor efter 2.. Ja skrev faktiskt att de va svårt att INTE skriva 20010.

    ReplyDelete