Thursday 27 May 2010

Provvecka..

Provvecka igen. Yup, that sucks >.< Har haft 2 prov, 3 kvar.. alltid nånting. Hade alltså Historia<-- och English!<-- Hissan trodde jag gick bra, men sen kommer vissa *host*Samppa*host* och säger att han skrev 9!!! sidor ó_ò
Men jag har tittat på en massa playtrough-videon av Spoony, och det är jätteroligt :) thank God att Ti (Engelskalärare. Och jag vet, Tea! irony? Oh really?=) sa att vi skulle titta på TV för att vi hade listening comprhension.. Well, Spoony was my TV for yesterday. :P
Imorgon har jag matematik, så det måste jag läsa på.. Hm, ja. Läsa.. =) Anyway, så idag tittade jag på Benzaies Frog in Reno. Vilket visade hur han hade det på vägen till Molossia, under tiden där och till slut tillbaka =) Han hade verkligen jättesvårt att komma tillbaka därifrån, flygen gick underligt och ett tåg som han skulle ta hem gick inte på 10 timmar.. sen stannade ett annat tåg han skulle med, och det gick till slut ganska skit =( Poor guy =/

Nu borde jag fortsätta läsa matte.. eller göra uppgifter, alltså.. Bleh.

//Leithinan<--

No comments:

Post a Comment