Saturday 2 April 2011

Tjo

Hej.
As in tjohej.
Borde väl uppdatera att jag verkligen fick det där körkortet! :)
Så skönt att inte behöva oroa sig för det :)
Köpte förresten Within Temptations nya album här i onsdags, och lyssnade på det en hel del medan jag övade till biologiförhöret/-provet. =) Gjorde alltså uppgifterna, läste inte då, det är helt för jobbigt.. Det är som att läsa en vanlig bok och lyssna på en sång som har en historia, typ någon från Rent eller Avenue Q.. :S
Anyway, fick ett jävligt papercut av Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket av (Gunnar Ardelius) i förrgår när jag stod utanför fel klass och väntade på att provförberedelsen skulle börja. Det var pain, sidorna var på något sätt tjockare än vanligt, och det hjälpte ju inte att jag kom sent till lektionen och kompisar kommenterade. -.-' Blev bara så irriterad, fast det inte alls var deras fel. Men behövde nu bara inte mer skit, säger vi.
Sången i förrgår (torsdag) gick uselt, ibland kan jag bara inte sjunga, och då vet jag inte vad jag kan göra alls, för ibland tycker jag faktiskt att jag kan sjunga. Men jag känner mig så usel om jag sjunger fel, för det känns som om jag inte får göra fel.. Jag vet att DET är fel, men det är bara inte bra alls om det inte går bra.
Jag vet inte riktigt vad jag ska studera.. Det finns inget intressant för mig. Eller det finns en hel del sådär halvt intressant, men jag vet inte om man måste ha några förkunskaper om det.. Om man måste, så är det lost, men annars. Ljustekniker skulle ju vara tufft.
Jaha
//Tova

No comments:

Post a Comment