Wednesday 1 September 2010

Körlektioner och teori

Så nu har jag börjat med min körteori, och det är inte så farligt. Jag skulle ha fått börja köra imorgon men min väldigt trevliga modersmålslärare sa att jag inte får vara borta från timmen, så jag måste hitta någon annan tid. -.- Alltså jag förstår henne nog, men om vi inte gör något viktigt då, så screw her och alla hennes lektioner! Störande -.-
Jahas, men jag sitter nu i skolan på håltimmen, för jag skulle skriva klart min filmanalys av Brother Sun, Sister Moon, men printern har tydligen inget papper, så jag kan inte printa ut den >.< Får se hur det går.
Facebook laggade igår på dagen, så jag kunde inte logga in. Det var störande, för jag ville få tag på en del personer, men det fick bli. Och nu har jag glömt vad det var jag skulle säga åt dem. Oh, well.
På måndag ska jag till kuratorn kl.10:30, tack och lov, jag längtar redan. Det här låter säkert cheesy, men jag behöver helt seriously hjälp. Borde ha sökt hjälp redan på högstadiet, men jag vägrade tydligen inse det då. Hoppas bara jag får gå för hissaläraren, hon är aningen creepy. Men månne inte.
Förutom allt det där så har jag fått en ny madrass. Sov på den för första gången i natt, och det var riktigt skönt. :) Den var tillräckligt mjuk och den bouncar lite, vilket är roligt ^^'
Allt för nu, ska läsa teori och hissa. Usch.

//Leithinan

4 comments:

  1. SV: Ja, men det är dem jag måste fixa på nåt sätt. :) Eller sen struntar jag i det och är bara barfota. Jag har ju inget portalgun heller...

    ReplyDelete
  2. ''och den bouncar lite' USCH pervo!! XDDD. H. cami

    ReplyDelete
  3. Du är äcklig!!!! :D Och det där är MITT svar på allt!
    "Vill du ha pizza?" "USCH!" :D

    ReplyDelete
  4. ''vill du ha glass?'' ''USCH!!!!'' XD h. cami

    ReplyDelete