Friday 23 April 2010

Orka _ _

Hade en... berg-och-dalbana dag idag.. :/

Vägen till skolan var inte rolig, Aleksi var på dåligt humör, och God knows why, I have no idea, han ville inte berätta. Det tärde på mig. Filosofin var helt okej, men jag orkade inte lyssna emellan, jag tänkte för mycket. Modersmål kurs 9 (läsa) var också helt okej, men igen, orkade inte lyssna, och så ska vi skriva textkompetens nästa gång. FFFFFFUUUUU.... Jag suger -.-

Sen skulle jag ha slutat, men eftersom Cami hade håltimme, så tidigare bestämde vi oss för att dra igenom dansen då och filma samtidigt, så vi ser hur vi är. Jag är skit. Jag lovar. Jag trodde jag blivit bättre, men nope. Skitskitskit. Paska.

Sååå.. det låter skit. Men Cami, Malin, Erik och Fille har orkat med mig och thank God för det, jag skulle ha dött på fläcken annars. Det var de som gjorde min dag bättre, tack!! *kramar åt alla!*

(Tack för filmningen, Fille :) (I don't think he'll read this, men ändå :o ))

//Leithinan

3 comments:

  1. ja titta på dig o du e int så skit som du tror!.. isynnerhet jämfört me andra där.. titta ba i publiken iställe fö marken, ren d kan göra en skillnad :)

    ReplyDelete
  2. ja titta ba att d ser ut som du merkar emellan, int e d annars nå. du kan alla rörelser hu bra som helst :)

    ReplyDelete